計画は繊細に行動は大胆に!

Categories

Translate

Page view

2007/05/22

トイレでiPod


 トイレの中でipodを聞きたい人向けの商品だそうです。

参照:iCarta iPOD Toilet Paper Holder: iPod Dock in Bathroom on Product Reviews Net

I must say I have not been in a toilet long enough to want to listen to music from my iPod while in there, but as the gadget mad community we are this is the iCarta iPod Toilet Paper Holder with a moisture resistant iPod dock.

ネタとしか思えない気もしますが・・・。

ICarta iPod Toilet Paper Holder Features:

  • Easy to remove from Wall Mount
  • Requires AC Power (AC Adapter included)
  • Integrated Bath tissue holder that can be easily folded as a stereo dock
  • Audio selector allows you to play iPod shuffle or other Audio device
  • Charges your iPod while playing music
  • 4 Integrated high performance moisture-free speakers deliver exceptional clarity and high quality sound

スピーカーが4つついていて、類にない軽快なサウンドと高品質な音が楽しめるそうです。
あたりまえですが、AC電源も別途必要です。これが一番ネックかもしれませんね(笑



2 件のコメント:

  1. こんばんわ。
    Macworld SFで、スティーブ・ジョブズが基調講演で紹介してましたよ。
    スティーブも観客も大笑いしてました。

    返信削除
  2. そうだったんですね。全く知りませんでした(汗
    また見ておきます! m(__)m

    返信削除